6 תשובות
אני לא אוהב בנות עם עגילים בפנים
לדעתי יפה
אבל הרבה אומרים שלא, אני אוהבת
היה לי פעם ואני עוד מתחרטת על זה חחח
לי אישית זה לא מחמיא אבל בכללי זה מהמםם
שואל השאלה:
למה מתחרטת?
אנונימית
כי מבחינתי כשאני מסתכלת על התקופה שהיה לי (בלי לפגוע באף אחד שיש לו כמובן זאת רק החוויה האישית שלי) אני בעיקר מובכת