12 תשובות
לא
איכ לא
לדעתי זה מאוד תלוי, יש כאלה שיפה להן ויש כאלה שפחות
לא.. אבל אם את אוהבת תעשי. תמיד אפשר להוריד
מה את לסבית מהתקווה
אנונימי
לא לא לא
זה לא קשור לבת או בן אני לא אוהבת ,אבל בעקרון כן
לא לא ולא.
זה מוריד לבנים, *אבל* אם את רוצה לעשות עגיל, תעשי.

אם את בקטע של עגילים,
תעשי טראגוס/הליקס
או ספטום/נזם

בגבה זה לא מחמיא לכל מין.
גם בטבור, החור נקרע בהריון, כשהבטן מתנפחת.
וזה ממש מכוער למרות שזה יפה.
ממש כן.
_./
לא