6 תשובות
^הטקס הטבלה לא משתנה בין מדינות הוא משתנה בין כנסיות חוץ מזה שזו עדיין סיבה דבילית לדעתי
את יכולה לעשות את זה גם בבריכה
שואל השאלה:
הדבר האחרון שאכפת לי ממנו זה דת
אני רוצה לחוות את כל הטקסים שהאנושות פיתחה
בשלב מסויים גם להצטרף למנזר בא בחשבון
הדבר האחרון שאכפת לי ממנו זה דת
אני רוצה לחוות את כל הטקסים שהאנושות פיתחה
בשלב מסויים גם להצטרף למנזר בא בחשבון
אנונימית
שואל השאלה:
במוסקבה הטקס יותר מגניב מבאמריקה
את אמא שלי טבלו כשהיא הייתה בת 5 והיא סיפרה שזו הייתה אחת החוויות למרות שהם משפחה של יהודים
במוסקבה הטקס יותר מגניב מבאמריקה
את אמא שלי טבלו כשהיא הייתה בת 5 והיא סיפרה שזו הייתה אחת החוויות למרות שהם משפחה של יהודים
אנונימית
סורי אבל זה ממש מטומטם וזה די מזלזל בדת הנוצרית /: זה אשכרה אמונה של אנשים והטקסים האלה מסמלים די הרבה לאנשים שזו האמונה שלהם, וגם מה מגניב בזה ? הטקס של ההתנצרות בעיקרון זה שהכומר טובל אותך במים קדושים ומברך אותך, אני לא רואה שום דבר מגניב בזה, זה פשוט מאוד משמעותי ומרגש בשביל אנשים שמאמינים בנצרות כשהם עוברים את הטקס הטבלה. בקיצור אני חושבת שהסיבה הזאת דבילית ודי בטוחה שאת היחידה שרוצה להתנצר רק כי הטקס הטבלה מגניב לדעתך
אם את רוצה טקס מגניב תצטרפי לכת השטן למה להסתפק בנצרות?
באותו הנושא: