7 תשובות
הוא עלוב, מ1 עד 10 הוא עלוב בדרגה 9 או 10.
אין על פסטות
הוא מקנא
הוא מקנא
אנונימי
הוא עלוב נפש.
איזה מוזר
מה זה אומר בכלל ?
מה זה אומר בכלל ?
אין לו משהו אחר להגיד כנראה וזה הכי גרוע שהוא חשב עליו. הוא פתטי רצח
אמ טוב... אשכניה זו לא קללה זה פשוט עדה
ופסטה זה אוכל ממש טעים. אז כן די עלוב. אין מה לקחת ללב, אם כבר תוכלי פסטה זה תמיד טוב
ופסטה זה אוכל ממש טעים. אז כן די עלוב. אין מה לקחת ללב, אם כבר תוכלי פסטה זה תמיד טוב
תפסיקי להתעסק בשטויות הוא האקס שלך יש לך לימודים על הראש לא חבר שגם ככה לא החזקת איתו את הקשר
באותו הנושא: