8 תשובות
כי אנשים זה חרא
שואל השאלה:
אבל זה גם בנים גם הם מקנאים?
אבל זה גם בנים גם הם מקנאים?
אנונימית
שואל השאלה:
לא עשיתי כלום רע
לא עשיתי כלום רע
אנונימית
שואל השאלה:
לא אמרתי כלום! אני בשקט והם מקללים אותי מאחורי הגב והם מכחישים שהם עושים את זה.
מה זה בגלל שהם חושבים שאני מכוערת?
לא אמרתי כלום! אני בשקט והם מקללים אותי מאחורי הגב והם מכחישים שהם עושים את זה.
מה זה בגלל שהם חושבים שאני מכוערת?
אנונימית
שואל השאלה:
אבל אני עושה את זה והם ממשיכים.
והם אומרים לי שאני יפה בפנים ואז מאחורי הגב שאני מכוערת!
אבל אני עושה את זה והם ממשיכים.
והם אומרים לי שאני יפה בפנים ואז מאחורי הגב שאני מכוערת!
אנונימית
שואל השאלה:
אבל זה ככה כבר 4 חודשים הם רק מדברים עלי כל הזמן ורע ואין להם נושא שיחה אחר , מה לעשות?
אבל זה ככה כבר 4 חודשים הם רק מדברים עלי כל הזמן ורע ואין להם נושא שיחה אחר , מה לעשות?
אנונימית
קנאה,זה לא בארור?
שואל השאלה:
זה גם אנשים מהרחוב! וגם בנים!
איך זה קנאה אם זה כל העולם
כנראה אני אפס מאןפס שצריכה להיעלם
כל יום אני חווה קללות!!
זה גם אנשים מהרחוב! וגם בנים!
איך זה קנאה אם זה כל העולם
כנראה אני אפס מאןפס שצריכה להיעלם
כל יום אני חווה קללות!!
אנונימית
באותו הנושא: