8 תשובות
כי אנשים זה חרא
שואל השאלה:
אבל זה גם בנים גם הם מקנאים?
אנונימית
שואל השאלה:
לא עשיתי כלום רע
אנונימית
שואל השאלה:
לא אמרתי כלום! אני בשקט והם מקללים אותי מאחורי הגב והם מכחישים שהם עושים את זה.

מה זה בגלל שהם חושבים שאני מכוערת?
אנונימית
שואל השאלה:
אבל אני עושה את זה והם ממשיכים.
והם אומרים לי שאני יפה בפנים ואז מאחורי הגב שאני מכוערת!
אנונימית
שואל השאלה:
אבל זה ככה כבר 4 חודשים הם רק מדברים עלי כל הזמן ורע ואין להם נושא שיחה אחר , מה לעשות?
אנונימית
קנאה,זה לא בארור?
שואל השאלה:
זה גם אנשים מהרחוב! וגם בנים!
איך זה קנאה אם זה כל העולם
כנראה אני אפס מאןפס שצריכה להיעלם

כל יום אני חווה קללות!!
אנונימית