התחברות הרשמה

אני מתארת לכם איך אני נראית,תקראו ותגידו לי אם לדעתכם קרה *ארוך* עם פוני בובה וגוונים יתאים לי.

יש לי גבות עבות,משקפיים,עצמות לחיים בולטות יחסית,שיער חום חלק ועיניים חומות.
בעבר ,כשהייתי עושה קרה-זה ממש התאים לי,והדגיש את הפנים.
חשוב לי להוסיף שאני רוצה להוסיף פוני בובה.
אז מה אתם אומרים?לעשות או לא?
כאילו אני יעשה בכל מקרה,אבל רוצה לשמוע את דעתכם.
23 באוגוסט 2020, 12:48
פוניחוות דעתכתיבהתסרוקותפוני בובה    
5 תשובות
לגמרי כן
J
Ji-Young player 240
כן
מרילין מונרו
כן זה חמוד :)
א
אממ מה לכתוב פה?
כן זה יהיה מקסים בעיני❤
❤
❤פרשתי - IDGAF❤
שואל השאלה:
איזה כיף לשמוע שאהבתם❤
אנונימית
באותו הנושא:
לכל המאמינים פה תקראו עד הסוף ותגידו מה דעתכם.
תקראו ותגידו מה דעתכם...
בבקשה תקראו ותגידו לי מה דעתכם :/
עשיתי קטע כתיבה, הוא גולמי מדי לדעתי, אבל הייתי שמחה אם תקראו ותגידו מה דעתכם :)
תקראו ותגידו אם כן או לא?
תקראו ותגידו לי עם זה מושקע
כתבתי קטע פריקה,בבקשה תקראו ותגידו לי מה אתם חושבים?מצליחים להזדהות?
קטע שכתבתי ! תקראו ותגידו איך..
תכנסו זה חשוב-ארוך אבל אני מתחננת בבקשה תקראו ותגידו לי מה לעשות-
זה ממש שווה קריאה אז בבקשה תקראו את זה ותגידו, מהי דעתכם על זה?
אשמח אם תקראו ותגידו מה דעתכם, אם יש לכם עצות לשיפור