11 תשובות
אתה בן 14 יש לך מלא זמן לשנות את הדעה שלך להחליט לאן אתה רוצה ללכת בצבא אל תחשוב על זה מעכשיו
שואל השאלה:
אבל זה מציק לי המון זמן כי אני יודע שגם בתפקידים אחרים צריך להיות עם נשק
אנונימי
לא נכון אני מתגייס עוד שבועיים ובתפקיד שלי אין נשק
שואל השאלה:
באמת? גיוס קל אחי
אנונימי
וואו יש לך עוד מלא זמן, יש גם כמה תפקידים אחרי שלא חייב להיות עם נשק. אני בת 16 ועוד חצי שנה יש לי צו ראשון ואני כבר נלחצת כי בדקתי את כל התפקידים שיש בצהל ופשוט לא אהבתי ולא התחברתי לאף אחד מהם ואני לא יודעת מה לעשות
תודה חבר:)
ולזאת שמעלי יש תפקידים מסווגים שאת לא יכולה למצוא באינטרנט
באמת? חיפשתי בכל אתר מיטב ומתגייסים והדבר שבאמת אני הכי אוהבת זה פשוט לשיר. זאת לא עבודה קשה והייתי בפיתוח קול במשך 10 שנים אבל אני לא מוצאת תפקידים כמו תזמורת, מצאתי תפקיד אחד שדומה לזה אבל זאת רק תזמורת שמנגנים בה ואין זמר\זמר ליווי
יש להקה צבאית לגבי השירה
יש תפקידים שאת לא תמצאי עליהם כלום באינטרנט ככה שאת צריכה נתונים טובים בצו ראשון ולבקש משהו מסווג ואז יכול להיות שישלחו לך מיון למשהו מסווג
שמע אחי אני כמוך. אתה לא חייב ללכת לקרבי, ואתה גם לא תהיה חייב להחזיק נשק. אם חשוב לך להיות בטוח אתה יכול לבקש פסיכולוג ואפילו יהיה לך פטור בעתיד מזה.
ברור כל טירונות עוברים יעני הסמכה להחזיק נשק אבל זה שטויות זה כולה מטווח
ברור שנשק זה מפחיד. זה טבעי לגמרי. בטירונות הייתי בשיא הלחץ במטווחים. אבל אל תדאג, ברגע שהלחץ הראשוני יורד זה אפילו כיף. אני פחדתי כמוך, עכשיו אני ממש מחכה למטווחים הבאים שלי.