5 תשובות
טירונות רגילה או קרבי?
אם קרבי אפשר להבין אותך...אם קשה לך תבקשי קבן ותרדי מקרבי..אין ברירה
אם טירונות 02 זה נכון בהתחלה קשה אבל תנסי להתמודד המפקדים בדרכ מתחשבים בך.
לא מציעה לך לצאת כי רק התחלת וחבל, טירונות זה לא מה שהולך להיות לך כל השירות
אישית יצאתי בעצמי על נפשי אבל אחרי שהגעתי לסדיר, אחרי חצי שנה בערך.
שואל השאלה:
טירונות 02 מחווה אלון
אנונימית
זה רק איזה שבועיים וחצי, זה עוד רגע נגמר...
לדעתי תנסי שוב, ותחזרי לשם כמו גדולה.חברותייך לטירונות הם מה שיחזיק אותך שם לקצת זמן הזה
טירונות זה לא דבר קל בהתחלה, אבל בהמשך מתרגלים
אנונימית
זה נגמר עוד שניה... תמשיכי פשוט בכל הכוח