10 תשובות
כן ישנת הרבה
שואל השאלה:
^ אנונימית (אוף זה תפוס)
מאתמול לא הלכתי לישון ומשכתי את עצמי כמה שיכולתי, ב19:00 כבר התחלתי להרגיש ממש עייפות אז הלכתי לישון


זה השיטה היחידה שעובדת לי, כי ללכת סתם ככה באמצע החיים לישון ב22:00 אחרי שאתה רגיל ללכת לישון ב8:00 זה ממש לא עובד לי וסתם בזבוז זמן
אנונימית
שואל השאלה:
מאחלת בהצלחה לכל מי שעובר את הדבר המעצבן הזה, אמן ומקום יום אחד מבלי צעקות של ההורים של "למה את מבזבזת את כל היום" "תעשי משהו מהחיים שלך"
אנונימית
בואנהה שואלת השאלה המצב שלי בדיוק אותו דבר, אפילו אמא שלי מתעצבנת עליי שאני יושן כל היום(אני בדרך כלל הולך לישון באיזה תשע בבוקר ואני לא מצליח לסדר תשעות)
^
^
^ תודה❤❤❤ אני יעשה את זה גם
שואל השאלה:
^ anter
חחחחח כולנו באותה סירה
אנונימית
באלי גם ככה
אנונימית
חחח