7 תשובות
לא
למה שתעשי את זה?
איך את יכולה לעשות את זה למישהי אחרת אחרי שעשו לך את זה?

אין לך לב?
אנונימי
שואל השאלה:
אתם צודקים והכל וזה גם ממש קשה לי עם זה אבל לא יודעת למה עשיתי את זה
אנונימית
אני מצטערת בשבילך..
אבל למה לעשות את זה?
קארמה איז דה ביצ'
לא היית צריכה לעשות את זה.. משהו שאת יודעת כמה הוא לא נעים, למה שתעשי את זה למישהו אחר?
אם את עברת את זה, וכאב לך ובכית וטעמת את טעם הבגידה כמה הוא קשה ומר אז "מה ששנוי עליך אל תעשה לחבריך" את הרי יודעת כמה זה כואב אז למה שתכאיבי לאחרים