7 תשובות
דיי הגיוני.
תלוי בכמה זמן שהייתם ביחד,מה היה לכם ביחד ואיך נפרדתם..
שואל השאלה:
היינו בערך שלושה חודשים ביחד וזאת האהבה הראשונה שלי שבאמת אהבתי מישהו והיפרדנו בגלל הגילאים
אנונימית
הגיוני. אבל צריך לדעת גם לשכוח. כלומר, זה הגיוני אבל צריך לטפל בעניין לא משהו לגיטימי.
אני בספק שזה בגלל מי שהוא,אלא יותר בגלל מי שהוא היה בישבילך.
תמיד קשה לנו לשכוח את האהבה הראשונה.
בת כמה את? אולי הגיל והזמן יעשו את העבודה.
שואל השאלה:
אני עוד מעט 16
אנונימית
אני מבינה אותך לגמרי. גם לי הייתה אהבה ראשונה בגיל שאת אומרת (13-14) וזה כאב בפרידה, והבאסה גם שאנחנו באותה חבורת חברים חח אז בכלל לא יצאתי חזה.
בכל מקרה, אחרי כמה זמן צריך לדעת להיפגש עם חברים אחרים, בנים אחרים ולהבין שהוא זבל .
שואל השאלה:
חחח זבל הוא לא אני סאמת מעריכה אותו בתור בן אדם וכשהיינו ביחד הייתי בת 15 ועד עכשיו כמה שלא ניפגשתי כם בנים אני פשוט לא מסוגלת להיפתח וכאילו ישר פוסלת כי הם לא כמו האקס
אנונימית