וואו חמאה וואו אני אובססי לחמאה הזאת של תנובה , כמעט כל יומיים שלושה מסיים את כל ה200 גרם אני אוכל את זה עם כזה לחם ממיס ואז טובל את הלחם ואז שם את המחבת ושם דבש וזה או לפעמים אוכל רק עם חלה חמה עכשיו למשל אכלתי חלה עם חמאה ודבש אני אוכל את זה על בסיס יום יומי כמעט כבר שנה ומשהו והתמכרתי נראה לי , מה לעשות? אני גם לא משמין אז לא אכפת לי לא יוצא לי חצ'קונים בכלל אבל זה לא בריא