7 תשובות
אם את רוצה לדבר אני כאן:):
בטוח לא לפה
היי, את יכולה לשלוח לי הודעה :)
את יכולה לפנות אליי בפרטי
יש הרבה עמותות שאת יכולה להתכתב עם נציג באתר או להתקשר והם יקשיבו ויעזרו לך :)
פסיכולוג
שלום אנונימית,
נראה כי את אובדת עצות.. מחפשת אחר מקום בו תוכלי לפרוק את כל שעובר עלייך אך ללא מוצא.
מתארת לעצמי כי כרגע את נאלצת להתמודד עם הכאב והמועקה לבדך וכי זה כנראה מכביד עלייך יותר ויותר. אם הבנתי נכון מדברייך אינך מרגישה בנוח לדבר על שעובר עלייך עם אדם קרוב כמו משפחה או חברים אך אולי תוכלי לחשוב על אדם אחר בסביבתך אליו תוכלי לפנות.. למשל, מורה או יועצת בית הספר.
בכל מקרה, תדעי שאינך חייבת להישאר עם זה לבד.. אני מתנדבת בעמותת סה"ר (סיוע והקשבה ברשת) וחשבתי להזמין אותך אלינו לצ'אט אנונימי בו תוכלי לפרוק את שיושב על ליבך בשיחה עם אחד המתנדבים או המתנדבות שלנו.. אנחנו נהיה שם כדי להקשיב, לתמוך ולנסות לעזור להקל על תחושתך ככל שנוכל.
נחכה לך כבר הערב,
מתנדבת סה"ר.