6 תשובות
שואל השאלה:
שמחה להיות באיכותיים:)
שמחה להיות באיכותיים:)
אני!
כמובן
ברור!
רק אנשים איכותיים רואים אותם
אבל הרוב בארץ טומטום ורואה הפרלמנטום (איכ, חיקוי מעפן של הרמיט קראפט)
רק אנשים איכותיים רואים אותם
אבל הרוב בארץ טומטום ורואה הפרלמנטום (איכ, חיקוי מעפן של הרמיט קראפט)
אני מכיר
כן חחח אני
באותו הנושא: