6 תשובות
שואל השאלה:
שמחה להיות באיכותיים:)
אני!
כמובן
ברור!
רק אנשים איכותיים רואים אותם
אבל הרוב בארץ טומטום ורואה הפרלמנטום (איכ, חיקוי מעפן של הרמיט קראפט)
כן חחח אני