9 תשובות
אני לא למדתי ככה
לא לימדו אותנו ככה חחחח
חשבתי שרק אצלנו
איזה בית ספר מוזר מלמד ככה.
שואל השאלה:
אני חושבת שבגלל זה אני כותבת עם רווחים ממש קטנים...
אני חושבת שבגלל זה אני כותבת עם רווחים ממש קטנים...
חחח כן
כן בשביל שנבין איזה גודל של רווח צריך
מה ? - לא - זה - לא - נכון
חחח אני וחוסר התבונה שלי :)
חחח אני וחוסר התבונה שלי :)
לא למדתי ככה..
לימדו אצלנו לשים את הזרת שיהיה רווח בין מילה למילה
לימדו אצלנו לשים את הזרת שיהיה רווח בין מילה למילה
באותו הנושא: