9 תשובות
אני לא למדתי ככה
לא לימדו אותנו ככה חחחח
חשבתי שרק אצלנו
איזה בית ספר מוזר מלמד ככה.
שואל השאלה:
אני חושבת שבגלל זה אני כותבת עם רווחים ממש קטנים...
חחח כן
כן בשביל שנבין איזה גודל של רווח צריך
מה ? - לא - זה - לא - נכון
חחח אני וחוסר התבונה שלי :)
לא למדתי ככה..
לימדו אצלנו לשים את הזרת שיהיה רווח בין מילה למילה