10 תשובות
יאפ
וואי כן
כן
עצוב
עצוב
חח כן
אני היחידה שעדיין לפעמים כותבת ככה כשאין לי כוח לכלום...? ._.
וואי נכון.
וואי כן איזה מוזר זה נראה
ואיי ביסודיי
יסודי וזה.. (:
וואי נוסטלגיה
עכשיו זה או נקודה או כלום
עכשיו זה או נקודה או כלום
באותו הנושא: