6 תשובות
גם שלי ככה ואין פשוט מה לעשות היא גם לא מקשיבה לי בכלל
מצטרפת לשאלה
אנונימית
כל פעם שהיא מעבירה ביקורת תעבירי ביקורת עליה.
אל תקחי ללב, זה כנראה האופי שלה ואת לא יכולה לעשות אם זה כלום.
תנסי להקשיב לה ופשוט תנסי שוב לומר לה דשזה מעצבן אותך וזה פוגע בך עד שהיא מבינה..
תנסי להקשיב לה ופשוט תנסי שוב לומר לה דשזה מעצבן אותך וזה פוגע בך עד שהיא מבינה..
תדברי איתה על זה ותסבירי לה איך את מרגישה
יש אנשים שהם מאוד ביקורתיים מטבעם והם אומרים כל ביקורת שעולה להם לראש. זה לא שהיא חושבת שאת לא בסדר, הראש שלה תמיד מחפש סיכונים בכל דבר. התכונה נובעת מהפחד שלה מסיכונים וכשאנחנו לחוצים (דבר מאוד הגיוני בימי הקורונה) התכונות השליליות בנו רק מתעצמות.
באותו הנושא: