2 תשובות
תשמעי, דבר ראשון: לא כל ביקורת נכונה ולכן את לא חייבת ליחס לה חשיבות כי את יודעת מה את שווה. מצד שני, יש ביקורות שהם באמת בכנות ושצריך לקבל אותם. את תעשי את השיקולים שלך לגבי הביקורות אם היא נכונה, אם לא.
לדעת לקבל ביקורת זה לפעמים משהו שנרכש עם השנים ועם גיל ההתבגרות. בכל מקרה הכל בסדר זאת סהכ ביקורת. היא לא בהכרח נכונה. ואם כן אז מה??? הכל בסדר.
זה נכון רק לאנשים שיודעים לקבל ביקורת כמשהו בונה (ולא תמיד הביקורת עצמה באה לבנות, לפעמים זאת סתם מטרה לפגוע). יש אנשים שקשה להם עם זה וזה לגיטימי מאוד. צריך להיות אדם מאוד חזק כדי לקחת דברים רעים שאתה שומע על עצמך כדי לשפר את עצמך. זה בסדר אם יותר קשה לך לעשות את זה. רוב האנשים ככה