5 תשובות
תאמיני לי שאם הזמן את תכירי ותתחברי לילדים חדשים
הכל טוב
את לא צריכה להיתקע על אותם חברים תמשיכי הלאה
הכל טוב
את לא צריכה להיתקע על אותם חברים תמשיכי הלאה
אל תפחדי
ואל תתייגי את כל מי שנמצא בכיתה שלך בבת אחת, תני להם צ'אנס ואת בטוח תכירי חברים חדשים אבל תבואי בגישה כזאת ולא בגישה לא חברותית שאת לא אוהבת אותם כי אחרת זה לא יצליח. באמת תנסי להכיר את לא תצטערי ויהיו לך גם את החברים מהכיתות האחרות פלוס חברים חדשים מהכיתה החדשה. אל תשכחי שהכי גג לא תסתדרי שם אפשר לערער ולבקש לעבור כיתה במהלך השנה. זאת כיתה ז' הכל אפשרי.
ואל תתייגי את כל מי שנמצא בכיתה שלך בבת אחת, תני להם צ'אנס ואת בטוח תכירי חברים חדשים אבל תבואי בגישה כזאת ולא בגישה לא חברותית שאת לא אוהבת אותם כי אחרת זה לא יצליח. באמת תנסי להכיר את לא תצטערי ויהיו לך גם את החברים מהכיתות האחרות פלוס חברים חדשים מהכיתה החדשה. אל תשכחי שהכי גג לא תסתדרי שם אפשר לערער ולבקש לעבור כיתה במהלך השנה. זאת כיתה ז' הכל אפשרי.
תחשבי חיובי-את יכולה להכיר ילדים חדשים ולנסות להיתחבר
כיתה ז' היא כיתה קשה מבחינה חברתית. בכל זאת, בית ספר חדש, ילדים חדשים, מחנכת חדשה, מנהל חדש. זה קשה. אבל בסוף יהיה לך טוב. את תכירי ילדים חדשים. בואי לפרטי אם בא לך עוד קצת עזרה. אני עולה לח'
תשמעי גם אני הגעתי לכיתה בלי חברות בכלל
כאילו עם חברה אחת אבל הכרנו 3 חודשים עד שהתחיל בית ספר והייתה לה ילדה בכיתה שהייתה בין החברות הכי טובות שלה עוד מהגן.
וגם אני נלחצתי וחשבתי מה יקרה ומה יהיה ואני יכולה להגיד לך שהחברויות פשוט נוצרו וכולם נמצאים באותה סירה כמו שלך וגם אלה שיש להם חברים בכיתה מנסים להתחבר לחברים אחרים
כאילו עם חברה אחת אבל הכרנו 3 חודשים עד שהתחיל בית ספר והייתה לה ילדה בכיתה שהייתה בין החברות הכי טובות שלה עוד מהגן.
וגם אני נלחצתי וחשבתי מה יקרה ומה יהיה ואני יכולה להגיד לך שהחברויות פשוט נוצרו וכולם נמצאים באותה סירה כמו שלך וגם אלה שיש להם חברים בכיתה מנסים להתחבר לחברים אחרים
באותו הנושא: