6 תשובות
לחכות!
אנונימית
לחכות
לדעתי לחכות ל12
לחכות ל 12
והוא יגיע רק באקטובר והמחירים גבוהים מ 11 זה ברור
והוא יגיע רק באקטובר והמחירים גבוהים מ 11 זה ברור
אני אישית לא אהבתי את הסגנון של 12, ונראה לי שזה יהיה האייפון הפחות מוצלח.
אז לדעתי תקנה את ה11
אז לדעתי תקנה את ה11
לחכות
באותו הנושא: