8 תשובות
זה אמור לצאת בספטמבר.. בכל מקרה, אם אתה ממש חייב טלפון חדש אז תקנה את ה11 פרו, אם אתה יכול לחכות עד שיצא תקנה את החדש.
11
אנונימית
לחכות
ככה או ככה הוא יהיה יותר יקר אפשר פשוט לקנות את ה11 ולבנתיים לחסוך סכום כלשהו
למכור את ה11 במחיר עלןת שכנראה אנשים יקנו
ואז לקנות ת12
או פשוט לחכוצ חח עדיף חדש עם קצת סבלנות
למכור את ה11 במחיר עלןת שכנראה אנשים יקנו
ואז לקנות ת12
או פשוט לחכוצ חח עדיף חדש עם קצת סבלנות
תלוי איזה מכשיר יש לך עכשיו ומה המצב שלו,בעיקרון אבל עדיף לחכות
לחכות
ברור שלחכות!
שואל השאלה:
^^^בסוף החלטתי לחכות
^^^בסוף החלטתי לחכות
באותו הנושא: