7 תשובות
אני לא רוצה לחשוב על זה אפילו 0_0. אני דתי אבל לדעתי הם מגזימים עם הקיצוניות מאוד
אני מקווה שלא
גם אני לא רוצה לחשוב על זה, אין כמו חילונים ודתיים.
כנראה! נקווה שלא
לא, הערבים מתרבים בקצב יותר גדול מהם. יהיה רוב ערבי אחרי זה חרדים ואז יהיה מיעוט נורמאלי.
ככל שיהיו יותר ילדים חרדים, יהיה קשה יותר לפרנס אותם, כי הקצבאות מוגבלות, ולכן הקצבאות יופחתו וקצב הגידול של המגזר החרדי יירד.
קשה לעשות ניבויים כאלה
הזמן מוכיח שהילודה בשנים האחרונות של נשים חדריות יורדת ושל חילוניות עולה
באותו הנושא: