13 תשובות
תשתיקי אותו יש הרבה דרכים
שואל השאלה:
איץ אני לא מצליחה
איץ אני לא מצליחה
אנונימית
תנשקי אותו
או שפשןט סגרי לו תפה או תקחי אותו לבית שלו או למקום מבודד שאין אנשים
או שפשןט סגרי לו תפה או תקחי אותו לבית שלו או למקום מבודד שאין אנשים
פשוט תעברו למקום אחר נורא מסוכן להסתובב ליד שיכורים בשעה הזאת
שואל השאלה:
זה לא סתם שיכורים אלה חברים שלי.. :(
זה לא סתם שיכורים אלה חברים שלי.. :(
אנונימית
אה חשבתי סתם אדם רנדומלי פשוט תקחו אותו לבית שלו ותסתמו לו את הפה למה בכלל הגעתם איתו שהוא שיכור
שואל השאלה:
אי זה מסובך.. הם הביאו בקבוק והם התחילו לשתותס אני כמובן לא שתיתי כי אני יודעת שזה חרא, קיצר 3 סיימו בקבוק שלם של וודקה.. אני כבר הלכתי משם
אי זה מסובך.. הם הביאו בקבוק והם התחילו לשתותס אני כמובן לא שתיתי כי אני יודעת שזה חרא, קיצר 3 סיימו בקבוק שלם של וודקה.. אני כבר הלכתי משם
אנונימית
וואו איזה מפגרים הם למה את מסתובבת עם ילדים כאלו תזהרי זה מסוכן בסוף את תיגררי לזה אני מזהירה אותך עדיף לך להסתובב עם ילדים טובים היית שוברת להם את הבקבוק ואומרת שהחליק לך מהיד
שואל השאלה:
צודקת ב 100%
צודקת ב 100%
אנונימית
עזבי להשתיק היא הייתה צריכה לשבור להם את הבקבוק ולהגיד שהחליק לה חחח
שיצאו עליה עדיף שלא ישתו בכלל
שואל השאלה:
girl.^^^
חחחח נסיתי לקחת את הבקבוק ולזרוק אותו אבל בכלך לא נתנו לי את הבקבוק, אבל נתנו את הבקבוק לידיד שלי שהוא לא שתה בכלל והוא שפך כמעט את הכל כשהם לא הסתכלו לול
girl.^^^
חחחח נסיתי לקחת את הבקבוק ולזרוק אותו אבל בכלך לא נתנו לי את הבקבוק, אבל נתנו את הבקבוק לידיד שלי שהוא לא שתה בכלל והוא שפך כמעט את הכל כשהם לא הסתכלו לול
אנונימית
כמו שצריך אמאלה איזה שיכורים
באותו הנושא: