2 תשובות
אחרי שסיימת הכל בחיים, התנסת בהכל, הכרת מישהו טוב, יש לך ילדים, ניסיון בחיים וידע.
להנות מכל רגע בחיים. להיות תמיד אופטימיים
כי בסך הכל חיים רק פעם אחת והזמן עובר מהר, צריך להנות כמה שיותר
אם תלמדי להעריך כל דבר שיש לך ולשמוח תמיד ולהיות אופטימיים במצבים קשים, את תלמדי להנות