9 תשובות
זה מעצבן
בקטע רומנטי? אני מת על זה ומקווה למצוא מישהי כזאת
שואל השאלה:
אני אף פעם לא מצליחה להתחיל מערכת יחסים בגלל זה
אני אף פעם לא מצליחה להתחיל מערכת יחסים בגלל זה
אנונימית
איך זה מתבטא אצלך הקיטשיות?
שואל השאלה:
שלדון אני יכולה להסביר לך בפרטי?
שלדון אני יכולה להסביר לך בפרטי?
אנונימית
ברור
אם זה בקטע רומנטי אני אוהב את זה וזה חמוד ברמות...יכולה לפרט איך זה מתבטא אבל כיאלו?
אני מת על זה באופן אישי זה כל כך חמוד אבל אני יכול להבין אנשים שלא אוהבים את זה
לדעתי זה חמוד וכן אני סימפ אחושרמותה
באותו הנושא: