6 תשובות
לא זה מקסים
בעיניי זה סבבה אבל עד גבול מסוים
לא.אבל יש איזשהוא גבול..
זה ממש חמוד עד גבול מסויים כי אז זה עושה בחילה
תלוי כמה
בכמות טובה זה חמוד
לא
כמו שאמרו עד גבול מסוים אני אוהב שבנות קיטשיות.