6 תשובות
לא
לא
להה
לא
לא , כיום שנתיים וחצי ומעלה נחשבות שירות מלא , מ12 חודשים ומעלה מקבלים מענק לפי אחוזי השירות ובקושי יש הטבות שחרור חבל לצאת מוקדם
באותו הנושא: