התחברות הרשמה

שנה בצבא זה הרבה?

9 בנובמבר 2018, 10:24
חייליםגיוסחיילותתפקידיםצה"ל    
6 תשובות
לא
Error
לא
T
Twist
להה
מ
מַלְאָךְ
לא
N
No one1
לא , כיום שנתיים וחצי ומעלה נחשבות שירות מלא , מ12 חודשים ומעלה מקבלים מענק לפי אחוזי השירות ובקושי יש הטבות שחרור חבל לצאת מוקדם
A
A2497
כן
א
אשמח לעזור (לסבית גאה)
באותו הנושא:
דרגת רב"ט - היי, מה זה בצבא רב''ט?
למה משתמשים בצבא הרבה ברובה M16 ולא מחליפים ברובה תבור? סתם מתוך סקרנות
למה מעלים ככ הרבה קילו בצבא?
אני מתגייסת בקיץ אז רציתי לשאול אפשר להכיר הרבה חברים חדשים בצבא?
תגידו בצבא אכיר הרבה אנשים?
ממש רע לי בצבא נשאר לי עוד 338 יום עוד 11 חודש זה הרבה?
בצבא יש הרבה תפקידים איך לדעת לבחור?
באיזה חיל בצבא יש את הכי הרבה גברים פנויים?
קבא 55 לבנות בצבא זה הרבה/קצת/סביר?
100 ימים בצבא נחשב הרבה?
למה בצבא אומרים הרבה שצצ?