5 תשובות
אממ אממ מנגו!!!!!
פשוט תנשמי ותחשבי על מחשבות טובות, הכל בסדר גם אם תבכי, את אנושית.
אם תרצי אשמח לדבר איתך אחר כך בפרטי ותספרי לי מה הסיבה..
תקראי שאלות בסטיפס זה מצחיק
היי אל תבכי נשמה!אני אנסה לספקףר לך בדיחה:
חזה עוף ונקניק התווכחו מי יותר עשיר.. ואז הגיע הבשר הטחון!
ופאדיחה:
בטעות הפלקתי לישבן של המחנכת שלי היא היתה מאחוריי ודיברתי עם חברה ואז הרמתי כזה את הידיים ופלאק.. טאז היא הסתובבה ואמרה לי לא נורא אז כולה הפלקת לי בטוסיק.. מביך