3 תשובות
אם נפרדת ממנו אל תצפי לחזור אליו זה ממש לשחק ברגשות שלו, אם זה הוא נפרד ממך הסיכויים קלושים והייתי אומר לך לוותר
אנונימי
אהבה שלי לירון דנינו
אנונימי
לדעתי זה לא אהבה, אם היית אוהבת אותו באמת לא היית שוכחת ממנו כל הזמן הזה עד עכשיו.
אם הוא התייחס אלייך לא יפה, שיקר ורימה
וההתנהגות הרגילה של גברים דפוקים, תהיי חזקה ותשמרי על הכבוד העצמי שלך. אל תהיי חלשת אופי.
אם הוא התייחס אלייך לא יפה, שיקר ורימה
וההתנהגות הרגילה של גברים דפוקים, תהיי חזקה ותשמרי על הכבוד העצמי שלך. אל תהיי חלשת אופי.
באותו הנושא: