3 תשובות
למה שלא תחזרו יותר? את יכולה עוד לשנות את זה לדעתי.
אנונימי
זה לא בטוח אני יודעת שלא חוזרים לאקס אבל תחשבי שיש מצב שזה יקרה אם את עדיין אוהבת אותו דברי איתו אם לא אז זה לא צריך להיות אכפת לך
הלוואי שאת האקסית שכותבת ליי!! אמן.
באותו הנושא: