6 תשובות
לדעתי לא זה ממש קשה שכל פעם משנים את המצב
אני לא
לא עשיתי כלום בקורונה, קיבלתי בגלל זה 4 נכשלים בתעודה ואני חייב לעשות מבחן כדי לעלות כיתה
לא
לא לכולם, תלוי מי
עוזר לתלמידים שהם יותר אוטו-דידקטים
אבל לא לתלמידים חלשים שצריכים את דמות או מורה שיהיה איתם שלא יפלו
אנונימית
כן מאוד. הורידו חומר, שינו קצת את הבגרויות בשביל להקל קצת, גם יש מקצועות שהחליטו שיהיה ציון פנימי ולא לצאת לגשת חיצוני
לא,במקום מבחנים יש עבודות וזה סיוט!!!