6 תשובות
עשינו שלום איתם
מצטרפת לשאלה
ראיתי איזה 4 שאלות היום על דובאי..
ראיתי איזה 4 שאלות היום על דובאי..
שואל השאלה:
ומה יש שם כבר?
ומה יש שם כבר?
אנונימית
מקום של עשירים מוסלמים בגלל הנפט
את הבניין הכי גבוה או משהו
ובכללי ממש יפה שם זאת נסיכות יקרה מאוד
ובכללי ממש יפה שם זאת נסיכות יקרה מאוד
מה באמת עשינו שלום איתה?!
באותו הנושא: