6 תשובות
עשינו שלום איתם
מצטרפת לשאלה
ראיתי איזה 4 שאלות היום על דובאי..
שואל השאלה:
ומה יש שם כבר?
אנונימית
מקום של עשירים מוסלמים בגלל הנפט
את הבניין הכי גבוה או משהו
ובכללי ממש יפה שם זאת נסיכות יקרה מאוד
מה באמת עשינו שלום איתה?!