8 תשובות
לפי מה שהבנתי עשו הסכם שלום עם דובאי
כי אנחנו בתהליכי שלום על האיחוד האמירויות הערביות
כי יהיה אפשר לטוס לשם אחרי ההסכם שלום
מה את חיה מתחת לסלע או משהו?
כי ישראל בדרך להסכם שלום עם איחוד האמיריות
ואז תהיה לנו אפשרות לטוס לדובאי ועוד מדינות ערביות בעולם
הסכמי שלום
אנונימית
ישראל עושה הסכם של עם איחוד האמירויות הערביות
השרת פוקטין אני חיה איתה מתחת לסלע יש בעיות