2 תשובות
gta san andress ? ישן רצח. תשחק gta v אם כבר
gta san andreas הסיפור הכי טוב. לא בהכרח הגרפיקות.
הגיימפליי שלו מעניין ותמיד יש לך side missions לעשות.
gta 5 מחזיק בגרפיקות פיזיקות ומפה יותר גדולה מבחר יותר גדול של מכוניות אבל סטורי ליין שלא הרבה אוהבים ובצדק.
הוא ארוך במיוחד ולפעמים חסר פואנטה.
במילים אחרות - san andreas = story
gta 5 = graphics.
שמחתי לעזור.
lawd!
הגיימפליי שלו מעניין ותמיד יש לך side missions לעשות.
gta 5 מחזיק בגרפיקות פיזיקות ומפה יותר גדולה מבחר יותר גדול של מכוניות אבל סטורי ליין שלא הרבה אוהבים ובצדק.
הוא ארוך במיוחד ולפעמים חסר פואנטה.
במילים אחרות - san andreas = story
gta 5 = graphics.
שמחתי לעזור.
lawd!
באותו הנושא: