8 תשובות
אני, משחק טוב רצח
שואל השאלה:
יש לי באג במשימה איך פותרים את זה
יש לי באג במשימה איך פותרים את זה
אנונימי
איזה משימה? תתאר אותה ואת הבאג
שואל השאלה:
אני חושב שזאת משימה מספר 22, אני צריך לשרוף בית ואז להציל בחורה ולקחת אותה הביתה, בסוף המשימה שהיא יוצאת מהרכב היא לא נכנסת לבית שלה ומתחילה סתם לריב מכות עם אנשים ברחוב, המשחק סוג של נתקע כזה
אני חושב שזאת משימה מספר 22, אני צריך לשרוף בית ואז להציל בחורה ולקחת אותה הביתה, בסוף המשימה שהיא יוצאת מהרכב היא לא נכנסת לבית שלה ומתחילה סתם לריב מכות עם אנשים ברחוב, המשחק סוג של נתקע כזה
אנונימי
אה, אני חושב שזה בעיה עם צ'יטים.
תנסה לכבות כל צ'יט שיש לך דלוק (פשוט לכתוב אותו בחזרה)
וזה אמור לעבוד.
תנסה לכבות כל צ'יט שיש לך דלוק (פשוט לכתוב אותו בחזרה)
וזה אמור לעבוד.
שואל השאלה:
סבבה תודה רבה יש עוד דרכים נגיד שזה לא יעבוד?
סבבה תודה רבה יש עוד דרכים נגיד שזה לא יעבוד?
אנונימי
לא נראה לי
שואל השאלה:
טוב תודה
טוב תודה
אנונימי
באותו הנושא: