8 תשובות
אני, משחק טוב רצח
4AM
שואל השאלה:
יש לי באג במשימה איך פותרים את זה
אנונימי
איזה משימה? תתאר אותה ואת הבאג
4AM
שואל השאלה:
אני חושב שזאת משימה מספר 22, אני צריך לשרוף בית ואז להציל בחורה ולקחת אותה הביתה, בסוף המשימה שהיא יוצאת מהרכב היא לא נכנסת לבית שלה ומתחילה סתם לריב מכות עם אנשים ברחוב, המשחק סוג של נתקע כזה
אנונימי
אה, אני חושב שזה בעיה עם צ'יטים.
תנסה לכבות כל צ'יט שיש לך דלוק (פשוט לכתוב אותו בחזרה)
וזה אמור לעבוד.
4AM
שואל השאלה:
סבבה תודה רבה יש עוד דרכים נגיד שזה לא יעבוד?
אנונימי
לא נראה לי
4AM
שואל השאלה:
טוב תודה
אנונימי