6 תשובות
בת כמה את?
כנראה את א מינית או שלא לכל אחת יש טת הזמן שלה
אנונימית
שואל השאלה:
16
ואני לא א מינית תאמיני לי
16
ואני לא א מינית תאמיני לי
אנונימית
איך הגעת למסקנה שאת לא א מינית?
אנונימית
שואל השאלה:
זה לא שאני לא נמשכת אליהם
פשוט לא רואה את עצמי מקיימת איתם זוגיות
זה לא שאני לא נמשכת אליהם
פשוט לא רואה את עצמי מקיימת איתם זוגיות
אנונימית
תראי 16 זה גיל מאוד גבולי.. כי כאילו מצד אחד זה גיל שכולם מתחילים עם אהבות וזה.. אבל תמיד יש את אלו שזה לוקח להם המון זמן,
את יכולה שיתחילו הלימודים להתחיל להתקרב יותר לבנים, או דרך אינסטגרם לדבר איתם וליצור קשרים..
ואין לך מה לדאוג הזמן עושה את שלו ותאמיני לי שאת לא תשארי לבד
את יכולה שיתחילו הלימודים להתחיל להתקרב יותר לבנים, או דרך אינסטגרם לדבר איתם וליצור קשרים..
ואין לך מה לדאוג הזמן עושה את שלו ותאמיני לי שאת לא תשארי לבד
באותו הנושא: