9 תשובות
זה הדבר הכי לא נוח ביקום
שום כיתה, זה מוגזם לדעתי.
לא חושבת שצריך להגיע עם זה בכלל
תיק רגיל הכי נוח וטוב.
שואל השאלה:
הכוונה בימים קצרים שיש בתיק 2 מחברות וספר...
לא ביום עם 200 מקצועות שהכתף תקרוס לי מהמקום.
אני עולה ל-ט' אם אני אלך איתו יחשבו שאני שונטל כזאת?..
אנונימית
רק אצלי אין דבר כזה "ימים קצרים"? /:
אם את רוצה תלכי עם זה.. אני בכל זאת חושבת שתמיד עדיף תיק רגיל
לא יחשבו, יש מיליון בנות שהולכות ככה, זה לא באמת אומר משהו^^^.
שואל השאלה:
כן, גם אחותי לפעמים הלכה עם זה כשהיא היתה תלמידה והיא הבן אדם הכי חנוני ולא פרחי ברמות, הוגשה על 100 ב-5 יח"ל בהכל
אנונימית
תראי, אצלי כבר בכיתה ח בנות התחילו ללכת עם זה (אני לא אבל יש מלא שכן) וכן בעיקר הפרחות האמת. אבל לא הייתי שופטת בן אדם לפי התיק שלו זה דבילי. בקיצור אם את רוצה לכי עם זה למרות שכמו שאמרו לדעתי יותר נוח תיק רגיל.
אממ בחיים לא ראיתי בנות הולכות עם זה לבצפר.. נראלי רק בחול.
לפח דעתי זה פרחי ברמות ואם את בנאדם שאכפת לו מה שאנשים חושבים עליו על תשימי אותו, במיוחד לא בכיתה ט'.
אני בנאדם עם מודעות עצמית ממש ממש גבוהה בקטע רע בקשר לעצמי, לסובבים אותי ולחפצים ואני יכולה להגיד לך שלא הרבה יראו את זה יפה...