8 תשובות
ברור, גם אני הייתי ככה:)
כן, לא צריך לווי
כן
לדעתי לבוא עם לווי הורים זה מוזר..
לדעתי לבוא עם לווי הורים זה מוזר..
כן אפילו עדיף
שואל השאלה:
סורי זה כיתה י לא ז
סורי זה כיתה י לא ז
אנונימית
למה את צריכה ליווי לכיתה י בדיוק?
אנונימית
שואל השאלה:
פשוט הבת דודה שלי המעצבנת שגרה לידי משום מה היא כתבה את השאלה הזאת והיא בכיתה ז באותו הבית ספר שלי(כן אני מאוד עצובה בגלל זה) אבל אני עולה ל-י
פשוט הבת דודה שלי המעצבנת שגרה לידי משום מה היא כתבה את השאלה הזאת והיא בכיתה ז באותו הבית ספר שלי(כן אני מאוד עצובה בגלל זה) אבל אני עולה ל-י
אנונימית
רגע מה?
אם כבר זה מוזר ללכת עם הורים לבית ספר בכיתה י
אם כבר זה מוזר ללכת עם הורים לבית ספר בכיתה י
באותו הנושא: