2 תשובות
כשאתה מתחטב אתה בעצם מעלה מסת שריר כדי שתוכל אחכ לשרוף שומנים
מסת שריר זה אחד מהשלבים של חיטוב
כשאת מתחטבת אז יש הורדת אחוזי שומן גוף תוך איבוד מינימלי של מסת שריר. ושאת מעלה במסת שריר קורה בדיוק ההפך עלייה מאסיבית במסת השריר אשר גוררת גם עליה באחוז השומן (תלוי בתזונה שלך).