8 תשובות
גם אני כמוך
שואל השאלה:
כיף לדעת שאני לא היחידה
אנונימית
חחח תני כיף :)
כן, רק את❤
לא
אנונימית
שלום
כאילו אני כן מכירה מלא שירים מהפסטיגל אבל אף פעם לא באמת הלכתי לאחד כזה או ראיתי
לילדים קטנים...