9 תשובות
כן קצת להירגע מכל הקורונה בארץ ולצאת לחופשה (לא אומר ששם אין קורונה)
לא הייתי טס לפחות ב5 שנים הקרובות, בגלל שאני לא יודע מה דעת הקהל שם על ישראל ולא רוצה להסתכן.
אחרי 5-10 שנים, אני ארגיש יותר בטוח לטוס.
לא
עדיין מפחדת מי אמר שהאזרחים שם אוהבים אותנו
בזמן הקרוב לא... אולי בעתיד
אפשר לחשוב שבישראל אנשים אוהבים אחד את השני... יותר גרוע מפה לא יכול להיות ואנשים נוסעים בהמוניהם לאילצ
לפני צבא
הלוואי שיהיה אפשר
כן, אבל רק בהמשך אחרי החיסון לקורונה והכל.
היא מהממת והמלונות שם כרגע לפחות הרבה יותר זולים מאילת גם..
כן. אבל זה לא יקרה בקרוב בגלל הקורונה.
הייתי טס.
קודם כל דובאי מאוד יפה,
שנית, יש לי חבר מדובאי.
שמחתי לעזור,
yolo