7 תשובות
טוקיו עם חברה ממש טובה שלי
לחדר
איתך
סתם ביי
אנונימית
כרגע ממש בא לי דרום אפריקה עם החברים
להרי הבלקן בבולגריה. לבד כי אני אוהב את השקט שלי וזה מקום יפה.
ארצות הברית עם אמא שלי
לאזור 51 אם הבנים שלי
עם חבר שלי ולארצות הברית