6 תשובות
את צריכה לשנות את הכותרת של השירים לאנגלית
למה רק בנים? שוביניזם
אנונימית
זה לא שוביניזם אנחנו פשוט טובים יותר מבנות
תעדכני אותו עם זה סידר את הבעיה עם לא נמשיך לתמוך בך ולעזור לך בנושא.
תעדכני אותו עם זה סידר את הבעיה עם לא נמשיך לתמוך בך ולעזור לך בנושא.
וואלה צודק^
ותתקני זה לא סאן אנדרס זה סאן אנדראס
שואל השאלה:
סבבה תודה, במידה ולא יעבוד אעדכן אתכם
סבבה תודה, במידה ולא יעבוד אעדכן אתכם
אנונימית
באותו הנושא: