4 תשובות
כן, בזמן אחרון אני חווה את ההרגשה הזאת באופן תמידי
קרה לי שעברתי לחטיבה :/ היה לי ממש קשה לעבור כי זה בית ספר בעיר אחרת וכל הסוג אנשים שם היה ממש שונה ונאחזתי ממש חזק ביסודי ושמרתי על קשר עם מלא ילדים מיסודי אבל עכשיו יש לי חברים משני המקומות וזה תקופה שתעבור אני מבטיחה. ואם את צריכה מישהו לדבר איתו תשלחי הודעה בפרטי אני אשמח לעזור 3>
כן זה קורה, זה גלגל. דברים חדשים קורים, אנשים חדשים באים. תמיד נראה שיש משהו אבל זה לא בהכרח רע. כל דבר והיתרונות וחסרונות שלו