8 תשובות
אני יודע מה לעזאזל. איך הם עשו את זה.
שואל השאלה:
זה יותר ממה שהיה בשני המשחקים ביחד עם צ'לסי, וברצלונה אמורה להיות קבוצה טובה...אני מרחם עליהם ואני אוהב את באיירן
זה יותר ממה שהיה בשני המשחקים ביחד עם צ'לסי, וברצלונה אמורה להיות קבוצה טובה...אני מרחם עליהם ואני אוהב את באיירן
גם אני עדיין לא מבינה איך לעזאזל זה קרה.
אונס קבוצתי
לבאיירן יש הנהלה טובה ומאמן טוב
זה צפוי שנפסיד עם חור בהגנה כבר הרבה זמן ידעתי שבארסה תפסיד אבל לא צפיתי ל 8:2
זה צפוי שנפסיד עם חור בהגנה כבר הרבה זמן ידעתי שבארסה תפסיד אבל לא צפיתי ל 8:2
אנונימי
עכשיו בטוח יפטרו את המאמן מה שטוב
וימכרו שחקנים
משחק מאוד עצוב של בארסה
וימכרו שחקנים
משחק מאוד עצוב של בארסה
איך לעזאזל הם עשו את זה לא מבין.
שואל השאלה:
המאמן נראה לי יתפטר לבד^^
זה ממש בושה להפסיד ככה
הוא כמעט בכה שם
המאמן נראה לי יתפטר לבד^^
זה ממש בושה להפסיד ככה
הוא כמעט בכה שם
באותו הנושא: