5 תשובות
את יכולה לעשות מנוי ואם נגיד יש לך משפחה את יכולה לעשות משתמש לכל אחד מהם (זה עולה אותו הדבר גם עם רק משתמש אחד, המחיר לא משתנה)
ואת יכולה לעשות משתמש של ילדים, שזה תכנים של ילדים וכו..
ורגיל, שיש שם את מה שיש בכללי.
וכן אני מאוד מרוצה
בכל החבילות את יכולה לראות אותו דבר החבילות שונות בגלל שזה לפי כמה אנשים יכולים לצפות בזה באותו זמן כמו אפשר שתי מכשירים בחבילה אחת לי נראלי יש חבילה של שתי מכשירים ואני מאוד מרוצה מהנטפליקס יש שם המון סדרות וסרטים
שואל השאלה:
ואפשר להתחבר מכל מכשיר שאני רוצה?
אנונימית
כן, אם את זוכרת את הסיסמא.
או שיש לך העתקת קישור ואת שולחת למישהו והוא יכול להיכנס לחשבון שלך.
^^ כן אפשר