5 תשובות
לא
את החברה הכי טובה שלי הכרתי פה בסטיפס לפני משהו כמו 6 שנים. באמת קשה לי לתאר מי היא בשבילי ואיזה רגשות יש לי אליה, אז מניסיון- הכי הגיוני בעולם.

כל מי שאומר שלא- הכל טוב, הם פשוט לא חוו דבר כזה, אבל זה לא אומר שזה לא קיים.

כמובן שההיכרות צריכה להיות מבחינתי 100% גלויה- גם אם היא מול מסך עדיין להיות חכמים ולהכיר את איך שהאדם הזה נראה, מה השגרה שלו, מי החברים והמשפחה שלו... כמו כל חבר לכל דבר. שלא יהיה רק דמות עם שם
בתכלס את לא מכירה אותו באמת ואת ההתנהגות שלו מעבר למסך.
אז לא
כן הגיוני, גם לי זה קרה זה כזה הזוי
זה קרה לי, כן זה הגיוני מאוד!!
ומי יודע אולי בעתיד גם תפגשו ואז זה לא יהיה יותר חברות דרך המסך