11 תשובות
כן, אם היא תשכב עכשיו במיטה שלי אני יצחק מאוד ואני מניח שהיא תבכה את החיים שלה אם היא תיראה אותי שוב ושחררתי בכך שלא עצרתי את עצמי מכלום
כן
לא יודעת אם שחררתי
הכנסתי אנשים חדשים לחיים שלי, זה גרם לי קצת להשאיר אותו בעבר
לא יודעת אם שחררתי
הכנסתי אנשים חדשים לחיים שלי, זה גרם לי קצת להשאיר אותו בעבר
לא כי אני חכמה אני לא אוהבת אנשים מההתחלה כדי לחסוך את החרא שיבוא אחרי שהם יעזבו אותי
אנונימית
כן שהייתי ילדה אהבתי מישהו גדול ממני בטירוף למרות שהוא ניצל אותי מינית ובהמשך הבנתי את זה אבל בתור ילדה אהבתי אותו יותר מההורים שלי רציתי למות כדיי שלא יעזוב אותי לגביי הלשחרר לא הייתה לי ברירה הוא עזב וזה לאט לאט השתחרר ממני אם הוא היה מולי בשיא הכנות הייתי מפורקת
קרה קרה וואי כמה בכיתי
וואי לא יודעת אני אשקשק נראה לי
וואי לא יודעת אני אשקשק נראה לי
כןכן
ממש כרגע
כן, עם הזמן, אני אאנוס אותו
להתרחק מהבן אדם ולא להתחבר אליו שוב
כן, התקף לב יקרה לי
כן משתתפת בצערך. סתם אבל אל תדאגי זה נהיה קל יותר עם הזמן אם את מתרחקת מאותו בן אדם
באותו הנושא: