12 תשובות
לפעמים
כן לפעמים
לא
לא
הדברים האלה פחות מעניינים אותי
בגינסים ארוכים,בקצרים פחות:)
לפעמים זה נורא מוסיף
לא, אני כן חושבת שזה מוסיף ויפה אבל אני שמה רק בגלל שהגינסים גדולים עליי
~I
לפעמים ליופי ולפעמים בגלל שעשיתי :(
אנונימית