4 תשובות
מהמם הייתי הולכת עם זה ליום הולדת או לקניון
יפה.
לא הייתי הולכת עם זה לבית ספר או למקום פתוח בגלל הגשם עכשיו והנעליים הלבנות כבר לא יהיו לבנות.
אבל זה מתאים לאירוע, קניון וכאלה
הייתי שמה נעליים שחורות
אבל לקניון ויציאת עם חברים כזה